Białystok Lekarze24 poczekalnia

Polityka Prywatności

Bielecki Onopiuk Lekarska Spółka Partnerska z siedzibą w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 lok. U8, 15-888 Białystok, realizując obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), przekazuje Panu/Pani informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych.

Polityce prywatności znajdą Państwo informacje, jakie dane osobowe Bielecki Onopiuk Lekarska Spółka Partnerska zbiera i przetwarza, w jakim celu są one wykorzystywane oraz jakie przysługują Państwu prawa w związku z ochroną danych osobowych.

Administrator Danych osobowych – kto to?

Bielecki Onopiuk Lekarska Spółka Partnerska z siedzibą w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 lok. U8, 15-888 Białystok jest administratorem danych osobowych, czyli podmiotem, który zbiera i przetwarza dane osobowe (dalej określona skrótem „ADO” – Administrator Danych Osobowych).

Kontakt z ADO

ADO umożliwia kontakt ze sobą za pomocą: 

  • e-maila: laryngologia24bialystok@gmail.com
  • drogą pocztową: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 lok. U8, 15-888 Białystok
  • za pomocą telefonu: (+48) 690 466 590

Kiedy oraz jakie dane osobowe są zbierane i przetwarzane?

ADO zbiera i przetwarza dane osobowe w związku z:

  • udzielaniem świadczeń zdrowotnych,
  • podejmowanymi działaniami marketingowymi;
  • nawiązywaniem kontaktu za pośrednictwem dostępnych na stronach internetowych linków do strony znanylekarz.pl, formularza rejestracji;
  • nawiązanymi relacjami handlowymi.

Dane osobowe, jakie zbiera i przetwarza ADO

ADO zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane. W zależności od celu oraz podstawy prawnej zebrania i przetwarzania danych osobowych ADO może zbierać i przetwarzać m.in. następujące dane:

  • dane identyfikujące osobę, w tym między innymi: imię (imiona), nazwisko (nazwiska), PESEL, datę urodzenia, płeć, 
  • dane kontaktowe, w tym między innymi: adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail;
  • dane zbierane i przetwarzane do udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym w szczególności dane dotyczące stanu zdrowia, z zastrzeżeniem, że dotyczy to wyłącznie osób na rzecz których udzielane są świadczenia zdrowotne, a także opiekunów.

 Cel oraz podstawa prawna przetwarza danych osobowe oraz okres przechowywana danych?

W przypadku korzystania ze świadczeń zdrowotnych ADO:

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/ przetwarzania danych osobowych
Udzielanie świadczeń zdrowotnych, w tym prowadzenie dokumentacji medycznej; realizacja umowy na świadczenie usług medycznychart. 6 ust. 1 lit b lub c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (dalej jako Rozporządzenie Ministra Zdrowia)                Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynikający z przepisów prawa, tj. przez okres 20 lat od dokonania w niej ostatniego wpisu, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w art. 29 ust.1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Zapewnienie opieki zdrowotnej oraz zarządzanie systemami i usługami opieki zdrowotnej, np. identyfikacji tożsamości podczas rejestracji oraz przed udzielaniem świadczeń zdrowotnychart. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 i 26 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, §10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia, art. 32 w zw. z art. 3 ust. 1 ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia
Zapewnienie zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami zabezpieczenia społecznego, np. wystawianie zaświadczeń lub zwolnień lekarskichart. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz art. 54 ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
Profilaktyka zdrowotnaart. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku z art. 3 ust. 2 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta art. 6 ust. 1 lit. e RODO art. 9 ust. 2 lit. g RODO art. 9 ust. 2 lit. i RODO
Postawienie diagnozy medycznejart. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Realizacja praw pacjenta, w tym prawa do wyznaczenia osoby upoważnionej do udostępnienia jej dokumentacji medycznej lub/i informowania jej o stanie zdrowia oraz udostępniania dokumentacji medycznej lub/i informacji osobie upoważnionejart. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 9 ust. h RODO oraz art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia
Kontakt poprzez wykorzystanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celach związanych z obsługą pacjenta, np. potwierdzenia wizyty, odwołania terminu wizyty lub zabiegu, poinformowania o możliwości odbioru wyniku badań. Kontakt w celu podejmowania działań w ramach profilaktyki zdrowotnej.art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes ADO, którym jest obsługa pacjenta     art. 6 ust. 1 lit. e) RODOPrzez okres niezbędny do realizacji celu, nie dłużej niż do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Realizacja prawnie uzasadnionego interesu ADO, którym jest ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym ustalenie faktów i informacji niezbędnych do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami między innymi w ramach zgłoszonych przez pacjenta skarg lub reklamacjiart. 6 ust. 1 lit. f RODO art. 9 ust. 2 lit. f RODOOkres równy terminowi przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie usług – co do zasady 6 lat i/lub czynów niedozwolonych, nie dłużej jednak niż przez okres przechowywania dokumentacji medycznej Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego Wskazany wyżej okres może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do ostatecznego zakończenia prowadzonego postępowania lub realizacji obowiązków i uprawnień wynikających z wydanego rozstrzygnięcia
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowejart. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymiOkres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa, tj. okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy
Wykorzystanie i rozpowszechnianie wizerunku w celach marketingowych na podstawie udzielonej przez Państwa zgodyart. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na przetwarzanie i wykorzystanie wizerunkuPrzez okres niezbędny do osiągnięcia celu jednak nie dłużej niż do czasu wycofania przez Państwa zgody

Jeśli są Państwo kontrahentami:

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/ przetwarzania danych osobowych
Realizacja zawartej z ADO umowyart. 6 ust. 1 lit. b RODOOkres obowiązywania umowy
Realizacja prawnie uzasadnionego interesu ADO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczejart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres równy terminowi przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy  o świadczenie usług – co do zasady 3 lata i/lub czynów niedozwolonych Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego Wskazany wyżej okres może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do ostatecznego zakończenia prowadzonego postępowania lub realizacji obowiązków i uprawnień wynikających z wydanego rozstrzygnięcia
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowejart. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymiOkres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa, tj. okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy

Jeśli działają Państwo w charakterze przedstawiciela kontrahenta ADO, w tym jako osoba wyznaczona do kontaktu, osoba upoważniona do dokonywania określonych działań w imieniu kontrahenta:

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/ przetwarzania danych osobowych
Realizacja prawnie uzasadnionego interesu ADO, którym jest realizacja umowy zawartej przez ADO z podmiotem, w którego imieniu Państwo występują, przede wszystkim kontakt w sprawach związanych z zawarciem i realizacją umowyart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres obowiązywania umowy, przez który działają Państwo jako przedstawiciel kontrahenta/ klienta ADO
Realizacja prawnie uzasadnionego interesu ADO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczejart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres równy terminowi przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie usług – co do zasady 3 lata i/lub czynów niedozwolonych Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego Wskazany wyżej okres może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do ostatecznego zakończenia prowadzonego postępowania lub realizacji obowiązków i uprawnień wynikających z wydanego rozstrzygnięcia
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, jeśli Państwa dane były podane w umowie lub innych dokumentach związanych z realizacją przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisach podatkowych i o rachunkowościart. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymiOkres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa, tj. okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy

Jeśli są Państwo potencjalnymi kontrahentami ADO

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/ przetwarzania danych osobowych
Podejmowanie działań przed zawarciem umowyart. 6 ust. 1 lit. b RODODo momentu podjęcia decyzji w przedmiocie zawarcia umowy

Jeśli korzystają Państwo z formularzy kontaktowych dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez ADO:

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania/ przetwarzania danych osobowych
Kontakt w związku z pytaniem/ zgłoszeniem złożonym za pośrednictwem formularza kontaktowegoart. 6 ust. 1 lit. a RODO – na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danychPrzez okres niezbędny do odpowiedzi na zgłoszenie i prowadzenia korespondencji/ rozmów związanych ze zgłoszeniem, jednak nie dłużej niż do wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych
Realizacja prawnie uzasadnionego interesu ADO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną przez ADO działalnością gospodarczą, gdy Państwa zgłoszenie może uzasadniać przetwarzanie danych w tym celu (np. gdy zgłoszenie dotyczy reklamacji)art. 6 ust. 1 lit f RODO art. 9 ust. 2 lit. f RODOOkres równy terminowi przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie usług – co do zasady 6 lat i/lub czynów niedozwolonych Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego Wskazany wyżej okres może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do ostatecznego zakończenia prowadzonego postępowania lub realizacji obowiązków i uprawnień wynikających z wydanego rozstrzygnięcia.

SKĄD ADO POZYSKUJE PAŃSTWA DANE?

Pacjenci: Korzystanie z usług medycznych świadczonych przez ADODane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa lub osoby upoważnionej podczas rezerwacji wizyty oraz wykonywania na Państwa rzecz usługi medycznej, m.in. konsultacji lekarskiej, badania, zabiegu.  ADO może pozyskać również Państwa dane od: 1) innych podmiotów leczniczych w ramach udostępniania dokumentacji medycznej, jeśli jest to niezbędne do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych; 2) dostawców prowadzących platformy internetowe umożliwiające rezerwacje usług medycznych jeśli rezerwuje Pani/Pan usługi za pośrednictwem takich platform;
Kontrahenci: Nawiązywanie relacji handlowychDane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji.
Przedstawiciele kontrahenta, osoby do kontaktuDane pozyskiwane są od podmiotu, w imieniu którego Państwo występują lub bezpośrednio od Państwa. W przypadku gdy dane osobowe podawane są przez podmiot, w imieniu którego Państwo występują, ADO zbiera Państwa dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe.
Potencjalni kontrahenciDane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa lub ze źródeł publicznie dostępnych. W przypadku gdy dane osobowe zbierane są ze źródeł publicznie dostępnych, ADO zbiera Państwa dane osobowe: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe.
Użytkownicy formularzy kontaktowychDane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa w formularzu kontaktowym lub podczas kontaktu prowadzonego w celu odpowiedzi na zgłoszenie dokonane za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Adresaci działań marketingowychDane mogą być pozyskiwane: 1) bezpośrednio od Państwa; 2) od podmiotu, w imieniu którego Państwo występują (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe); 3) ze źródeł publicznie dostępnych (imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe)

CZY PODANIE PRZEZ PAŃSTWA SWOICH DANYCH JEST KONIECZNE?

Pacjenci: Korzystanie z usług medycznych świadczonych przez ADOPodanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak stanowi warunek ustawowy w zakresie prowadzenia przez ADO dokumentacji, w tym dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do identyfikacji Państwa tożsamości. W związku z powyższym niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty, rejestracji albo odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego – odmowa podania danych może uniemożliwić udzielanie świadczeń zdrowotnych przez ADO. W przypadku niepodania numeru telefonu i adresu e-mail ADO nie może odmówić udzielenia Państwu świadczenia zdrowotnego, jednak podanie tych danych ułatwia korzystanie ze świadczeń dzięki możliwości kontaktowania się w sprawie realizacji usług, w tym potwierdzenia i odwołania wizyty.
Kontrahenci: Nawiązywanie relacji handlowychPodanie przez Państwa danych niezbędnych do złożenia oferty, a następnie podpisania i realizacji umowy, jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości złożenia oferty oraz zawarcia umowy.
Przedstawiciele kontrahenta, osoby do kontaktuJeżeli podają Państwo dane osobowe bezpośrednio ADO, ich podanie jest dobrowolne, ale potrzebne do realizacji przez ADO umowy na rzecz podmiotu, w imieniu którego Państwo występują. W przypadku niepodania danych realizacja umowy może być utrudniona.
Potencjalni kontrahenciJeśli podają Państwo dane bezpośrednio ADO, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań zmierzających do nawiązania relacji handlowych, w tym złożenia oferty i zawarcia umowy.
Użytkownicy formularzy kontaktowychPodanie przez Państwa danych niezbędnych do udzielenia i odpowiedzi na zgłoszenie/ pytania, jest dobrowolne, jednak jest warunkiem uzyskania odpowiedzi. Brak podania danych skutkować będzie brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie/ pytanie.
Adresaci działań marketingowychPodanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak bez ich podania nie będzie możliwe prowadzenie działań marketingowych.

Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:

  1. pracownicy i współpracownicy ADO upoważnieni do przetwarzania Państwa danych osobowych na polecenie ADO;
  2. w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usług medycznych – inne podmioty lecznicze w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń zdrowotnych;
  3. podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym:
  1. dostawcy usług technicznych i organizacyjnych (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, dostawcy sprzętu medycznego, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie);
  2. dostawcy usług prawnych i doradczych, w tym w przypadku dochodzenia roszczeń związanych z prowadzoną przez ADO działalnością gospodarczą i obrony przed roszczeniami;
  3. zleceniodawcy, z którymi ADO zawarł umowy na świadczenie usług medycznych;
  4. inne osoby, podmioty lub organy (np. osoby upoważnione przez Państwa w ramach realizacji praw pacjenta, towarzystwa ubezpieczeniowe, Narodowy Fundusz Zdrowia w ramach realizowania świadczeń z środków publicznych, policja, prokuratora, sądy, podmioty takie jak banki i operatorzy płatności) – w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa,

z zastrzeżeniem, że udostępnienie Państwa danych ww. podmiotom odbywa się w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu pełnych zasad związanych z ich bezpieczeństwem.

CZY PAŃSTWA DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO (DO KRAJÓW INNYCH NIŻ KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ ISLANDIA, NORWEGIA I LIECHTENSTEIN)?

ADO może przekazywać Państwa dane osobowe do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dalej jako Państwa trzecie) i organizacji międzynarodowych, co jest związane z zakresem prowadzonej przez ADO działalności oraz podejmowanej z różnymi podmiotami współpracy. ADO zapewnia, że dane będą przekazywane do państw, wobec których Komisja Europejska wydała decyzje o spełnianiu przez nie odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych i/lub z zachowaniem wszelkich wymogów prawnych, w tym na podstawie stosownej umowy, zawierającej klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską lub wiążących reguł korporacyjnych, zapewniając odpowiedni sposób zabezpieczenia przekazywanych danych osobowych.

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH PRZEZ ADO?

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:

  1. prawo dostępu do Państwa danych osobowych (art. 15 RODO);
  2. prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (art. 16 RODO);
  3. prawo do żądania usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
  4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  5. prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO.

PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Jeśli ADO przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Mogą Państwo wycofać zgodę:

  • e-maila: laryngologia24bialystok@gmail.com
  • drogą pocztową: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 lok. U8, 15-888 Białystok,
  • bezpośrednio w siedzibie ADO: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 lok. U8, 15-888 Białystok.

CZY WOBEC PANŚTWA DANYCH BĘDĄ PODEJMOWANE ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE (DECYZJE BEZ UDZIAŁU CZŁOWIEKA)?

ADO informuje, że nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu; W każdym przypadku podejmowania przez ADO zautomatyzowanych decyzji przysługuje Państwu prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, do wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania tej decyzji.

PRAWO WNIESIENIA SPRZECIWU

Dodatkowo ADO informuje, że z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:

  1. niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
  2. uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Po złożeniu sprzeciwu ADO nie będzie mógł przetwarzać danych osobowych opierając się na wyżej wymienionych podstawach przetwarzania, chyba że wykaże istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

ADO stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych u ADO zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.